onsdag, januari 28, 2009

You wanna be on top?

Min kropp är lite slut. Jag smygstartade med 3,5 timmars danslektioner i lördags, sedan dess har nog musklerna undrat vad i helsike jag hållt på med, dans dans dans. Men det är så underbart! House är min nya favoritstil btw, sjukt svårt men sjukt kul. 

Imorgon är det bandrep, ska bli skitkul av ett flertal anledningar:

1.) Vi har en violinist - Ida
2.) Vi har en ny låt som blev klar idag, skitrolig.
3.) Vi har spelning om en vecka!!! Yeeah! 

Denna helg kommer fyllas av studier, får inte csn-pengar innan alla spanskakurser är klara...de har så dålig förståelse för mig känner jag :) Nä, men nu ska jag ta tag i det så det blir gjort, sedan kan jag slappna av. Men jag ska även planera danslektioner, hålla danslektioner, ta danslektioner, gå på inflyttningsfest hos Bea på fredag, födelsedagsfest hos Ida på lördag...tur att helgen förlängdes med två dagar; fredag och måndag. Annars hade det blivit tajt. 

Nu ska jag spela lite nät-yatzy med syster och Chrisso innan det är sovdags. Trevligt.

Inga kommentarer: