onsdag, maj 23, 2007

Förvirrad

Jaa, nu har jag varit hemma i typ 2 veckor och det känns skumt...jag vet inte om det är roligt eller inte...det är ju liksom...samma sak som förut. Jag blir den jag var och vet inte om jag gillar det så värst. Men men...jag är rätt ensam nu så det blir nog bättre när systrarna kommer hem. Har ju mamma o pappa, men det är ju inte riktigt samma sak. Och nu är smekmånaden över, idag fick jag tillsägelse om att städa mitt rum...suck...man blir aldrig vuxen i sina föräldrars ögon antar jag.

In my head there's only you now... jag saknar honom otroligt mycket, vafan skulle jag gå och hitta en världsbäst kille 6 veckor innan jag skulle åka hem. Fanfanfan. Nåväl, kommer jag inte in i Umeå åker jag nog tillbaka...fast det vill jag ju inte heller, orkar inte bo i Madrid, för mycket skrikigt folk...han får flytta hit haha. Schysst jag är.

Imorgon blir det en rolig 10-timmars arbetsdag...tur att vi ändrade så jag o Hilda börjar kl 11 istället för 9 som det var tänkt. Jobbade 14 timmar en dag förra veckan och det var inte jätteroligt...fast vi tjänade dubbel lön den dagen :D

Nu ska jag sova så jag orkar upp i tid imorgon och städa mitt rum så pappa blir nöjd.

Hej.

Inga kommentarer: