tisdag, april 28, 2009

Willie bounce

Hojhoj!

Sitter på Ersboda och väntar på Gurra, sedan ska jag vikariera för Johannah hela kvällen så det blir ca 6 timmars dansande idag minsann! Ska hålla street i 2.5 timmar och sedan dance hall i 3 timmar, dance hallen ska bli jäkligt rolig! Iofs ska de flesta grupperna snart ha föreställning så det blir mest massa övande och jag får bara hålla i uppvärmningen, och med denna korta varsel så blir det nog bara till att jogga sig varm och köra lite styrkeövningar. Men ena dance hall gruppen ska inte ha något uppträdande, så jag slängde ihop en koreografi på 30 min ca som vi ska köra, sjukt kul!! 

På söndag ska mina elever ha uppvisning också, det ska bli spännande att se, jag tror de sköter sig bra, vi hade ju lektion i lördags och det gick bra, nu hoppas jag bara att alla som ska vara med kommer på lördag annars blir det lite jobbigt minsann. Men de verkar peppade åtminstone, och jag tror det blir väldigt fint om de fixar det...men det gör de nog! 

Den 10 maj ska jag vara med på uppvisning, två gånger på samma dag dessutom. Är med i två nummer kl 12.00 och två nummer kl 17.00, så jag vet inte riktigt till vilken jag ska bjuda in folket :) De får välja mellan musikal och dance hall eller street och jazz... svårt val faktiskt. 

Nä, jag ska nog börja smita nu, bör helst vara på BA om 13 minuter, men jag sa att jag mest troligt inte kommer hinna det...vi får väl se vad som händer. 

Inga kommentarer: