onsdag, juni 02, 2010

Sommar

Ligger hemma med feber och hoppas på att bli frisk till imorgon då vi ska repa med Syster Elak inför vår sista spelning på lördag innan halva bandet flyttar från Umeå och vi då står i valet och kvalet om vi ska fortsätta och leta nya medlemmar eller lägga ner. Vore ju himlarns trist att lägga ner nu, jag är så himla sugen på att skriva nya låtar ju! Plus att jag skulle kunna gå tillbaka till min uppgift jag hade som 14-åring i bandet Woozy - att vara trummis! Skulle vara riktigt roligt att få öva upp mina trumskills igen, även om det är trist att lägga saxofonen och sången åt sidan...men men, vi får se vad som händer.

Syster Elak januari 2010

Vi måste ju ta nya bandbilder snart oxå eftersom hälften av tjejerna på bilden snart inte är med...så himla tråkigt ibland att bo i en studentstad där folk kommer och går, det blir så många avsked...:(

Gustavo är nere i Varberg och jobbar för fjärde veckan i rad nu, börjar bli lite trist, men nästa vecka följer jag med och kollar in västkusten, kanske tar en tripp till Falkenberg om släkten är där, kanske en tripp in till Götet och kollar läget. Var väldigt länge sen jag besökte den delen av landet, var nog när Show Me var där runt 2000 och kollade in musikalskolan och annat. Ska bli kul att åka ner en sväng, är ju ledig i två veckor innan jobbet drar igång, najs najs.

Nu ska jag hitta på något som inte kräver alltför mycket av min energi eftersom jag enormt gärna vill bli frisk till imorgon så jag kan repa med det kära bandet, kanske blir lite tv-spelande, det var länge sen.

Inga kommentarer: