torsdag, april 17, 2008

Vi är någonstans mellan dröm och verklighet

Jahaja, snart en vecka av fullföljd VFU och det känns bra.

Igår var jag och mamsen på Joe Laberos show, det var rätt skoj...även om jag irriterade mig hela tiden på att jag verkligen inte kunde lista ut hur han gjorde alla tricks. Kanske det som är meningen iofs, att man inte ska förstå :) Men det som irriterade mig var att han var lite väl sarkastisk emellanåt, han sa t.ex. till en man "Om du har trevligt ikväll kan du väl tala om det för ditt ansikte", samt att han valde ut en "hackkyckling" från publiken som han drev med hela kvällen. Inte så coolt. Men annars var jag väldigt imponerad. Han trollade bort 13 pers från publiken, det var riktigt coolt.

Nu är jag faktiskt väldigt trött, så jag ska bada lite bastu som den tornedaling jag faktiskt är.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.