söndag, mars 15, 2009

Bust your windows.

Sitter i min säng, fast jag borde ta på mig kläder och börja traska. Ska vara på å-hems centrum om 20 min...det tar ju visserligen inte 20 min att gå, men jag borde fixa min frilla...hade afrohår igår kväll, det var coolt då, men nu ser det ut som ett litet skatbo. Vi hade schlagerparty igår, det var riktigt roligt, synd bara att helt fel låt vann, men det kom väl inte som någon nyhet, svenska folket brukar för det mesta rösta konstigt - vad det än gäller. Men men, det finns ju värre saker att hänga upp sig på. T.ex. att en kvinna från KD tyckte att Reinfeldt skulle börja avsluta sina tal med Gud välsigne Sverige, det kan man hänga upp sig på ett bra tag. Eller att vi på vår lärarutbildning ska börja laborera med växter och gå ut i skogen och lära oss göra upp en eld...ifall vi inte får några lärarjobb och förlorar vår bostad och måste bygga oss en koja i skogen? Är inte riktigt säker på att jag förstår syftet med detta, men det kanske visar sig, jag hoppas bara att jag slipper ta studielån för att lära mig hur man gör upp en eld. 

Nu ska jag nog faktiskt ta tag i det här håret och sedan gå på födelsedagskalas, har ingen större motivation, men det blir säkert kul. 

Inga kommentarer: