tisdag, april 03, 2007

Carolina Gynning

är ju skön ju! Tyckte väl som alla andra att hon var en blåst bimbo i Big Brother o den svängen, men har läst hennes blogg och hon är ju riktigt intressant.

Har stigit upp kl 5 i morse, började jobba kl 6.30, och nu är jag aaastrött. Ska sussa en liten stund tror jag, sen ska jag o Andra iväg o pierca oss, hehe, några år sen sist. Sen ska jag iväg och dansa ikväll, alldeles för länge sen sist nu, och jag känner hur jag bara expanderar mer o mer, tur iaf att jag äter nyttig mat.

Fick paket av Sallygullet idag, ett fotoalbum med oss tre, Sally, Tuul o mig, det var supergulligt!!! :D

Igår var jag hos killen min hela dan efter jag slutat jobba, blev serverad mat och hela faderullan, inte illa! Men det är illa, börjar gilla honom farligt mycket, kommer inte bli kul att åka hem inte. Suck, jag är alltid så kräsen när det gäller killar, och det är inte ofta jag hittar nån jag verkligen kan tänka mig vara tillsammans med, och så nu när jag gör det så ska jag åka hem om en månad. Nåväl, får väl göra det bästa av situationen. Nu har jag iaf nånstans att bo när jag kommer till Madrid o hälsar på hehe. Har fortfarande inte berättat för Cristina att jag ska åka hem om en månad, vet inte hur hon kommer ta det heller... hon har semester i 2 veckor nu för hon ska göra ett stort prov för att ta sig in på universitet och är stressad över detta så jag gillar inte att behöva berätta detta oxå, för jag vet att hon inte vill att jag ska åka hem...nåväl, jag väntar nån dag till med att berätta. Wee, snart kommer Helena (lillasyster) och hälsar på oxå, just ja, måste säga åt na att ta med sig en stor resväska så vi får plats med alla mina saker haha.

Jeje, nu ska jag ta o sova en liten siesta, kanske läsa lite i min spanska bok (Marian Keyes visserligen, men jag tänkte att det skulle vara nyttigt att läsa lite på spanska, och se det var det, har hittat massa nya uttryck). Heippa.

Inga kommentarer: