måndag, september 08, 2008

You have...glejsougon.

Weo, hemkommen från Michoacán och ledig dag idag. Jag har dock varit duktig, strukturerat upp min tid genom att göra veckoscheman och där skriva vad jag ska göra varje vecka etc. Hoppas på att jag lyckas, det funkade rätt bra i Umeå iaf. Sedan har jag varit till optikern här, för I figured att glajjor skulle vara bra mkt billigare i detta land - jag hade rätt. Jag kollade synen och valde glajjor till ett angenämt pris av 1200 pesos (typ 800-900 kr) och detta inkluderade allt! Narre! Nu kan jag ju se vad som står på tavlan i skolan även om jag inte sitter längst fram :D Ska strax gå och inhandla diverser prylar; la antología de El Quijote (bok), yogamatta, hopprep, frukt... sedan ska jag köra lite gym uppe på altanen och sedan äre salsa! Har som suttit i en buss mest hela helgen känns det som, blir lite slö och öm i kroppen av det. Var en relativt trevlig resa, även om jag märkte att jag ogillar gruppresor, vi var typ 30 pers, och jo tjena att det tar tid liksom! Varje liten grej tar typ 30 ggr så lång tid...och det var inte så kul, vi fick som inte så mkt gjort direkt. Men men... nu vet jag att jag inte ska göra om det iaf. Här finns iaf foton:

Inga kommentarer: