söndag, november 30, 2008

Order

Efter stränga order från min mor var jag tvungen att uppdatera bloggen så hon vet att jag lever :D Händer inte så mycket mer här än att jag skriver på min c-uppsats och säger hejdå till massa folk som redan ska dra. En vecka kvar för min del, på fredag ska jag ner till huvudstaden och hämta upp lillsyster på flyget, kulers. 

Bea åkte i onsdags, skulle till sin pojkvän i Ecuador, och sedan hem till Sverige efter 3 veckor där, så henne ser jag i januari iallafall, vi kommer t.o.m. bo grannar, wohoo. Hon hade bra mycket bagage, hennes stora väskor vägde ungefär det de fick väga, 24-25 kg vardera, men hennes handbagage haha...27 kg totalt!! Men hon hade kommit fram utan att behöva betala någon övervikt. 

Sara blir kvar här till sommaren den lilla lyckosten, hade nog varit kul att stanna, det har som gått lite för fort och jag har inte hunnit med :( Hon ska läsa lite kurser på distans, hade varit skönt att ha en termin här där man inte behövt stressa halvt ihjäl sig med allt. Men men, ska hem till Umeå och spela musik igen, det blir najs najs najs!

Nu måste jag nog sätta igång med slutspurten av c-uppsatsen, ska lämna in den till en lärare här idag via mail, så det är nog dags att sätta igång! Sedan ska jag, Sara och Nick repa ikväll, vi ska spela på ett ställe som heter Zilch på tisdag, de har open mic varje tisdag och vi har sagt i en månads tid att vi ska spela och aldrig kommit till skott, men nu är det sista chansen! 

Inga kommentarer: