tisdag, augusti 12, 2008

Bailando Bailando

Idag har jag sovit huuuur länge som helst, kändes som att det behövdes. Sedan har jag faktiskt varit duktig och pluggat litegrann, kursen innehåller mycket av det vi läste på språkhistorian i våras så det känns bra, då kan jag ta det lite lugnt i början eftersom jag vet vad det handlar om. Sedan har jag och Sara köpt varsin webcam, så nu kan ni få se min utsikt om vi snackar på msn :D Vid sju drog jag till salsalektionen och jag hade sånt flyyyyt, det var hur kul som helst! Kan knappt vänta till lektionen imorgon, ska bli kulkulkul. Ska snart gå och sova, ska upp tidigt imorgon och kolla lite med kurserna, alla krockar och det blir knas...jaja, sedan har jag lektion i 2 timmar och sen ska jag sitta i solen och plugga lite mer och sen salsa på kvällen wohoo.

Människorna är fortfarande galna här, det är måndag idag såvitt jag vet, men det hörs sång och jubel än och klockan är 22.45...lite roligt. Kul dock med en levande stad, alla är ute på gatan jämt, inte så tråkigt som i Sverige, iofs tillåter inte vårt klimat riktigt att vi är ute jämt och ständigt. Jag har upptäckt en sak jag kommer sakna när jag åker hem, det är en sojajuice som är sjuuuukt god. Får fördricka mig på den här så kanske jag är så less på den när jag ska hem så jag slipper sakna den :) Vädret lär jag oxå sakna, skönt att kunna gå ute i t=shirt kl 21 på kvällen. Nåväl, hoppas alla har det bra, nu ska här sovas!

Inga kommentarer: