onsdag, maj 06, 2009

Bildspel och ruggigt ute

Sitter i skolan sedan ca 90 minuter tillbaka och har precis gjort ett bildspel med temat Möte, plockade massa bilder från Cuba och gjorde ett fint litet bildspel. Om någon halvtimme ska vi lägga musik på det hela...nu är det ju såhär att vi har ägnat de senaste dagarna till att göra en film som grupparbete i samma program, så jag vet inte riktigt till hur stor nytta det här var...men men, det är ju ändå inte så tråkigt så det går väl an. Ska nog gå och köpa mig en kaffe snart, sedan kommer några killar från musikinstitutionen för att hjälpa oss att lägga på musik. Det blir kul att se vilka mina eventuella kommande lärare är.

Nu är min karl nere i södra Sverige och sanerar mjältbrand, Josefin sa igår att det är ju nästan som att du har skickat ut din man i krig, haha. Vet inte om jag tycker det är så spännande...

Nu ska vi tydligen gå och köpa kaffe så jag återkommer senare. Tjo!

Inga kommentarer: