söndag, mars 18, 2007

Cuanto tiempo

Tjoo....

Har jobbat från kl 9.30-15.30, är sjuuukt trött! Var ut i torsdags med Andra, vi började hos hennes franska klasskompisar och sen vidare ut på ett schysst ställe vid namn Shabai med gratis Caiprinhas (nej jag kan nog inte stava till det haha), sen vidare mot Alonso Martinez, vi skulle till the Village, men blev stoppade av en inkastare och hamnade på en rolig krog där man fick kasta tärning om hur mkt man skulle betala för drinkarna, vi kom undan med 6€ för två, sweet! Sen drog vi vidare till Huertas, partyområdet inne i centrum, träffade först en snygg kille och sen en tilll, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med alla killar haha, men det är ju bra att ha lite att välja på så att säga. :D Vi var ute till ca 5 på morgonen, tog taxi hem, sov till kl 12, jobbade vid 19-01, ut igen på fredan. Hälsade först på den första snygga killen, sen drog vi till ett ställe som hette Maxine (tror jag), de spelade bara jobbig trance/house/dance/whateverdunkadunkamusik och alldeles för högt, så jag gillade inte läget riktigt. Andra ville gå dit för hennes spanska kompisar skulle dit, de dök upp vid 3-tiden, vi hängde kvar ett tag till, sen drog vi till Huertas igen. Gick runt och drack gratis shots, sen blev vi inkastade till en nyöppnad krog, fick en shot, men vi kände oss inte riktigt hemma, så vi var på väg ut genom dörren när vi blev tillbakasjasade av en av vakterna som frågade oss om vi ville ha varsin gratis drink med. och det tackar man väl inte nej till. Sen dök Cristinas gamla flamma Alex upp, så vi stannade kvar till stängning. Tog sedan metron hem och kom väl i säng vid 7-snåret. Söndag lyckades jag sova bort till största del, vaknade kl 16 och duschade, drog iväg till Jonas o Heidi för Norios avskedsparty. Stannade inte så länge, var massa folk som jag inte kände och jag tycker det är så jobbigt med sånt, är så dålig på smalltalk :S Mötte upp Andra i Alonso Martinez, lyckades hitta både mexikanska och italienska restaurangerna jag varit på innan. Var smockfullt på den mexikanska så vi gick till den italienska och käkade pizza, sen hem o sova. Nu väntar två dagar med uppstigning kring 5.20 på morgonen :S Men det är skönt att ha ledigt från 12.30, ska sola som fan, hur fint väder som helst här nu. Ringde lillasyster oxå o grattade på födelsedagen, på tisdag är det nästa systers tur.

Nu ska jag hänga upp min tvätt o sen susa iväg o handla lite mat, sen städa, shit vilken rolig kväll haha. Tjao.

Inga kommentarer: