onsdag, mars 28, 2007

Your body is a wonderland...

Konstaterande: John Mayer är sjukt bra.

Haha, dålig idé att sitta o prata sexuella erfarenheter i tunnelbanan - på engelska. Det är väl rätt känt att spanjorer suger på engelska, men det finns en hel hord med utlänningar här (amerikaner, engelsmän, skandinaver samt annat folk som pratar engelska). Fick erfara det och rodna lite när vi åkte hem nyss haha.

Var upp till Santiago Bernabéu (Real Madrids stadion), fast inte in, bara utanför, träffade Andras kompis Javier och käkade middag. Nu är jag trött så trött, ska sova och upp o jobba imorgon 10.30, skönt med lite sovmorgon iaf. Lyckades försova mig till jobbet i morse, pinsamt...men men, det var en lugn morgon iaf så det gjorde nog inte så väldans mycket. Men still...

Helgen: Jag och Andra hade ju våran grej om att gå ut varje dag denna vecka, vi höll det (förutom söndag då). I fredags drog vi med två killar (Miguel & Tino) upp till Chamartín i norra delen av Madrid till ett ställe som heter Sala Macumba där det var massa DJs som spelade house...ruskigt schysst ställe, men som sagt är jag inget fan av dunkadunka, så vi tog en taxi till Huertas fram mot 4-tiden. Sjukt tråkigt i Huertas, vi gick till Fontana del Oro där jag haft en flirt med en av vakterna och han bjöd oss på öl haha. Sen upptäckte jag att de hade Jägermeister, efter många om och men (eftersom spanjorer gärna uttalar saker på sitt sätt, dvs Chaggmaj eller nåt liknande) fick jag en Jäger Red Bull. Alla killar var galna eller på droger eller nåt, sjuuuuukt jobbiga iaf. En kille började prata med mig, jag drog dissen, han fattade inte vinken, massa andra killar försökte prata, men de var jättejobbiga, så vi dissade alla haha. Träffade dock en trevlig svensk kille från Malmö som var här på besök. Väntade på metron, kom hem vid 6.30.
Lördag: Jobbade till 01, gick och hälsade på snygga killen, sen vidare till O'Connells som var fullt av färgglada danskar (inte verkade de så värst ledsna över förlusten heller), på tok för mycket folk, så vi stannade inte länge, lyckades hitta nattbussen för första gången (inte för att vi sökt tidigare, men iaf), kom hem så tidigt som 4.30, fast eftersom det blev sommartid så var det 5.30. Sen jobba söndag från 17. Igår jobbade jag på morgonen och sen hälsade jag på snygga killen igen, han är riktigt sweet, men jag åker ju hem om 6 veckor så jag vet inte jag...ingen idé att bli förtjust.

Well, nu tror jag det är hög tid för tandborstning och läggdags.
Peace.

Inga kommentarer: