fredag, mars 23, 2007

En galen vecka

Shit asså, jag o Andra har varit ut varje dag denna vecka. I samma område dessutom, börjar bli lite kändisar där nu haha. Alla inkastarna känner igen oss, så vi får gratis drinkar o stuff. Det började som en rolig grej dock, att vi skulle gå ut varje dag, sen var vi tvungna att hålla det. Börjar bli lite less nu dock, men bara fre-lör kvar, söndag skippar vi nog. Sen ska jag bli nyttig igen, måste tappa dessa överflödskilon som jag lagt på mig senaste tiden. Men åker snart hem, då blire andra bullar minsann. Kommer bo hemma på gården och cykla till jobbet varje dag, blir najs, sen har vi ju massa mark att kuta på så joggingturer ska det bli, samt dans hoppas jag. Vart så himla sugen på att koreografera häromdan, men jag har ingen plats att vara på, jevla skiit. Nåväl, tror det blir en bra sommar iaf.

Träffat massa danskar här, fotbollsmatch Danmark-Spanien på lördag, lär väl vara massa hålligång antar jag både imorgon o lördag, tjohej.

Well, nu ska jag kolla lite film på nätet innan jag ska sova, hej hopp.

Inga kommentarer: