fredag, februari 01, 2008

And the Bible didn't mention us

Jag är kär. I Regina Spektor, hon är ju sjukt bra, varför har jag inte fattat det tidigare?

Kom precis hem från myskväll med systrarna Matala, blev bjuden på mumsig mat (tapasbuffé), klippte hår, kollade Let's Dance samt Youtube-klipp. Fick även höra lite obehagliga konsekvenser av att hoppa över sina knipövningar. Usch.

På bussen hem åkte det med 3 fjortisar, überfjortisar, de satt och åt godis och var sådär kaxiga som bara fjortisar är. Jag tror att två av dem skulle sova över hos den tredje, en av dem sa iaf att hon inte kunde sova utan sin iPod (please). Jag började fundera på om jag verkligen verkligen var sådär himla fjortis när jag var i den åldern. Säkert var jag det, jag har som för mig att jag var rätt obstinat och trodde jag var coolast i stan, fast längst in fanns den där rösten som sa att man inte var nånting, det var bara år av skådespel. Riktigt jobbig tid, så jag försöker att inte döma de stackars småtjejerna. Men gud vad de är jobbiga.

Inga kommentarer: