söndag, november 25, 2007

Buenas tardes

Jomenjo. Har varit en bra helg, i fredags gick jag på bio med Tomas - Lions for Lambs, om kriget i Afghanistan, rätt intressant och sorglig film. Sen gick jag hem och kollade slutet på Idol, kasst att Daniel åkte ut, men han kommer väl ändå lyckas, nu har ju Sverige fått upp ögonen för hans talang. Jag hoppas att Marie vinner, hon är nog den som kommer klara av den kommersiella musiken allra bäst. Även om jag är mest förtjust i Amanda hoppas jag att hon inte vinner, hon skulle kunna lyckas så mycket bättre om hon slipper vara låst vid en speciell genre. Igår repade vi med bandet, jättekul var det, vi spelade igenom alla de nya låtarna och det kommer bli så bra. Fast tråkigt nog har basisten valt att hoppa av, hon hade inte riktigt tid vilket jag kan förstå, en 1-åring hemma + att plugga till läkare känns rätt tidskrävande. Nån som kan spela bas och vill spela med coolaste bandet i stan? ;) Sedan var det dags för dans igen, kul kul kul!!! Sedan fick jag skjuts hem med strömbäckarna och gjorde inte mycket vettigt resten av kvällen, visades massa filmer på tv som jag slötittade på, spelade lite piano och tänkte plugga...haha. Har iaf pluggat lite grammatik idag, ska bli mer av det, plus en städning av rummet så man kan känna sig nöjd när man kommer hem. Ska även se om jag kan hitta mig en tvättid inom den närmaste framtiden så man slipper gå runt i gamla trasor :)

Nåväl, på med schlagern och dags för städning!!!
(Kanske borde äta frukost oxå? Slöa matvanor såhär på helgen)

Inga kommentarer: