tisdag, november 13, 2007

Mexiko??

Jag sitter här i valet och kvalet om jag ska söka en utbytesplats i Mexiko för ett halvår eller ej. I C-kursen kommer vi ju åka till Madrid i 6 veckor och det skulle jag hemskt gärna göra, har saknat Madrid ett tag nu...men samtidigt har jag ju bott där hur länge som helst och det skulle vara roligt att se nåt annat. Mexiko liksom, har ju velat åka till Latinamerika hur länge som helst...gaah. Sista ansökningsdagen är på torsdag, så imorgon måste jag göra det om jag ska :S Skadar ju inte att söka, man kan väl antagligen ångra sig senare om det är så.

Har repat med brudarna idag oxå, det var sjukt kul och äntligen börjar mitt saxofonspelande släppa. Sara hade skrivit en ny låt som vi jammade lite på, den var sjukt groovy och jag fick till lite snygga bluestoner där :D Spelning på lördag, ska bli spännande, hoppas jag inte skakar knäna av mig den här gången med.

Well well, nu var klockan helt plötsligt 23.25, hur gick det till liksom? Ledig imorgon iaf, men tänkte vara lite ambitiös och plugga lite grammatik och Latinamerikas realia. Sedan tänkte jag även höra med min "gudsyster" (pappas kusin, mina gudföräldrars dotter) om hon och hennes familj skulle hinna med ett besök av mig imorgon oxå kanske, känns lite pinsamt att jag bott här sedan slutet på augusti men inte hälsat på dem en enda gång! Så nu ska det bli av, om de har tid som sagt. På torsdag måste jag baka lite tårta till mitt lilla 25-årskalas på fredag :D En riktig milstolpe i mitt liv, wohoo. Hmm?

Godnatt och tack för idag!

Inga kommentarer: