fredag, november 09, 2007

Fan då

Mitt nya liv går ju inte som planerat, blev en spontan korridorsfest idag, runt sju-tiden knackar Gustaf på min dörr som besatt, jag nyduschad och halvnaken öppnar dörren iförd en handduk (Gustaf lyckas alltid pricka in mina duschtider), och blir informerad om partyt som pågår i Josefins rum. Kul kul. Skulle ju börja mitt nya liv, men men... följde iaf inte med gänget till NH, en början anser jag :D

Har städat mitt rum idag, sjukt najs, alltid lite trevligare när det är städat. Helgen kommer gå åt till att plugga, skriva klart rapporten från VFUn samt plugga lite på Latinamerikas realia. Kanske borde plugga lite litteratur till tentan oxå, men det känns inte jättelockande faktiskt. Får bli panikplugg dagarna innan som vanligt. Ska nog gå bra.

Shit vad trött jag är alltså, den här veckans tidiga mornar har tagit kål på mig tror jag, vet inte hur jag ska lyckas med läraryrket när jag blivit så morgontrött på senare år. Kan ju iofs bero på när man går och lägger sig oxå.

Sen förstår jag inte hur Christoffer Hiding kunde åka ut Idol idag...jag menar, Mattias, helloooo. (Förlåt Elinor, men jag tror du kan hålla med mig). Amanda gjorde för övrigt sjukt bra ifrån sig, bäst skulle jag nog våga påstå. Hon är så sjukt cool så det finns inte. Och hennes röst har jag totalförälskat mig i... spelar ingen roll att det är falskt på sina ställen, jag menar, jag avgudar Håkan Hellström. Det handlar mer om känsla ibland faktiskt. Skit i tekniken, har man inte känslan är det ändå inte roligt att lyssna på. Heja Amanda!!!

Nu ska jag sova, när jag läser detta imorgon kommer det inte make any sense ändå :)
Godnatt.

2 kommentarer:

Ida sa...

Nej är det sant!!? Inte Christoffer!!

Kristin sa...

Det var vad de sa...:(