tisdag, november 13, 2007

Rapportskrivning fullbordad

Äntligen, vilken ångest jag haft över denna rapport. Känns som att det är tusen år sen jag skrivit en rapport om något, svårt att komma in i det igen, men nu är jag iaf klar. Känns hur najs som helst.

Kul att vara tillbaka i skolan igen efter 2 veckors uppehåll, skönt med lite dagliga rutiner igen. Iofs var det väl mycket dagliga rutiner under VFUn oxå, men annorlunda dagliga rutiner, nu är man tillbaka i livet som det ska vara :D Grammatiklektion idag, det är hur kul som helst. Bara en jobbig månad man har framför sig, 3 tentor på exakt en månad fr.o.m. idag :S Men, det ska nog gå bra.

Well, jag har faktiskt inte så mycket skojigt att berätta idag, börjar känna mig lite trött så jag tror helt enkelt jag kastar in handduken. Tjo.

Inga kommentarer: