onsdag, januari 16, 2008

You make me smile, please stay for a while...

Dagens musiktips: Colbie Caillat


Börjar tröttna på jullov nu ska jag erkänna. Vill komma tillbaka i rutiner och komma tillbaka till det spanska språket, inte för att jag inte hade kunnat börja plugga på egen hand, men jag har som sagt lite kass självdisciplin. Jag har faktiskt skrivit ut tre av översättningsstilarna som vi ska göra, så de kan jag ju översätta så får jag ge mig själv en klapp i ryggen.

Nu har jag iaf fått friskintyget (och jag skickade ett mail till dem och ifrågasatte det höga priset, har kollat runt lite och sett att det inte borde vara så dyrt med ett friskintyg, vi får se vad de säger).

Planen för idag var att städa och handla (borde inte vara en svår plan att fullfölja haha), men det enda jag gjort är att diska hittills. Och packat upp väskan. Illa. Dags att sätta fart!

Inga kommentarer: