måndag, januari 07, 2008

Fly Away With Me

Yes, nu börjar saker och ting go my way.

1. Har beställt biljett till Stockholm, finns där fr.o.m. onsdag till måndag, får börja boka in lite dejts nu tror jag. Faster med familj måste gå först, eller ska bo hos syster som får gå allra först då :D Men jag och min syster Helena lovade vår faster i höstas att vi skulle komma ner och hälsa på eftersom vi nu inte sett våra kusiner på...många år, kan knappt komma ihåg när det var sist liksom.

2. Nyss ringde en tjej från MyDoctor, ska på hälsokontroll imorgon för att få mitt friskhetsintyg, Mexiko närmar sig! Ska bara hämta upp det andra rekommendationsbrevet från min andra lärare. Och kanske fila på mitt "motivationsbrev" lite till, skrev ihop det lite snabbt på resan upp till Happis.

Wohoo...jag har flyt idag tror jag, vaknade kl 10.00 och hade inte sovit bort hela dagen iaf, måste stiga upp tidigare imorgon för att komma i form så jag inte försover mig till flyget på onsdag.

Inga kommentarer: