lördag, januari 05, 2008

We Get To Do What We Decide To

Sitter här med skor och halsduk, men brudarna säger att vi ska vänta tills klockan är 23. Suck. Har ändå haft en väldigt trevlig kväll med indie-dansande och kollat på Dirty Dancing som jag inte sett på typ tusen år. Blir kul att gå ut på Krogen Krogen, jag menar, vi har dares!! :D

Update: 02.46

Vi var på Krogen Krogen, typ vi och 4 pers till så vi drog ner på Scharinska som hade garage rock kväll. Helt ok, fast inte sååååå snygga killar. Träffade en mexikansk tjej som var bekant med Sandra, kul att prata spanska igen, hon gav massa tips på vad jag ska check out i Mexiko. Mer pepp nu. Josefin hittade nåt gammalt ragg, Sandra gick till D och sov, "mösskillen" som jag spanat in kom och pratade när vi skulle gå så jag drog dissen. Vi fick skjuts hem med förmodligen världens gulligaste tjej, vi stod och väntade på taxi och började bli lite less eftersom det aldrig kom nån, så Josefins grabb stoppade en bil som faktiskt stannade och tjejen sa att hon självklart kunde köra oss till ålidhood, och inte ville hon ens ha en slant för besväret. Dagens ros till henne, lätt!!

Nu är det Simple Life så jag måste nästan kolla på det alltså, sjukt länge sen. G'natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det bästa var ju att hon egentligen bode nere på stan :)