söndag, januari 27, 2008

Listen To The Music

Har varit en fullspäckad dag kan jag ju säga. Fick iallafall sovmorgon till kl 10, drog iväg till campus för att leka med utbytesstudenterna, drog vidare till danslektion (kan knappt gå nu, hur ska det inte bli imorgon???), drog hem och duschade, drog till Ida & Erik o käkade bullar, drog till Corona, bailade med Kullen och sen med Kristina när Kullen inte pallade trycket, tur att det finns avbytare :) Var himla kul att vara ute med Kristina för första gången någonsin! Spanade in massa grabbar som inte hon tyckte var snygga nog för mig haha. Bailade lite mer, fick ont i fötterna, drog hem när de körde valomerkkit (ett ord som inte finns på svenska), var nöjd över att få ta av mig skorna när jag kom hem, samt att jag hade sluppit få inälvorna utpressade i den hemska kön som alltid bildas ca tio i två på Corona. En mycket bra kväll för att sammanfatta det hela. Imorgon ska jag plugga :/ Sen kommer Kullen och hälsar på, sen kommer Sara som oxå ska till Mexiko och hälsar på. Så jag antar att jag måste städa oxå. Jäjä. Har dessutom pratat en hel del spanska idag, korrekt och flytande, pratade till på köpet lite franska, korrekt och flytande (ungefär två meningar, men jag fick tummen upp av fransosen!)

När jag tog bussen mot campus från stan var det en kille bakom mig som pratade identiskt som Gustaf Borsgård, jag var tvungen att vända på huvudet TWICE, fast jag såg att det inte var han första gången.

Jo, och så är jag sjukt sugen på en tatuering efter att ha sett massa avsnitt av Miami Ink. Jag tror att jag tillslut har bestämt vad jag skulle vilja ha, men inte var.

Inga kommentarer: