söndag, januari 06, 2008

Make Love, Not Facebook Friends

Lätt lataste dagen av många lata dagar på sistone. Jag menar, jag har inte ens ansträngt mig för att försöka göra något vettigt. Har fortfarande på mig min sovmundering och har typ kollat tv och skickat några mail, samt kollat x antal gånger om jag fått svar på mitt mail så jag kan boka en biljett till Stockholm nångång, tänkte ju åka på tisdag eller onsdag och det blir lite tajt med tid, men jaja, i värsta fall får jag väl åka på fredag och så stannar jag helt enkelt kvar till veckan efter och träffar alla som jag vill träffa då.

Gårdagen blev ju skoj, jag var inte alls peppad på att gå ut nånstans tidigare, men jag tänkte att jag kan ju hänga med brudarna och se vad som händer liksom. Vi träffade koreaner som nog bor i detta hus, blev lite lite smått dumförklarade för att vi (eller jag iaf, ska tala för mig själv) inte kände till denna superkända designutbildning som finns här på Umeå Uni haha.

Står i valet och kvalet om jag ska gå och handla eller inte. Om jag ska åka på tisdag så är det ju inte lönt, men om jag blir kvar så måste jag ju äta. Hmm.

Inga kommentarer: