fredag, januari 18, 2008

Har varit nere på stan idag och inhandlat en kjol :D Sandra köpte en likadan så nu kan vi vara twins om vi vill...hmm? Var även förbi i Sandras butik (hennes föräldrars butik) och provade massa glasögon, ifall jag nu tar tag i min syn nångång och skaffar mig glasses så kan det ju vara bra att veta vad man passar i. Om några timmar ska jag till Joh på hudvårdsklass, ska bli muy interesante, och kul att hänga lite med henne på fritiden med, annars ser man ju henne bara i danssalen och då hinner man inte riktigt konversera.

Har hört en hel del spanska på sistone, senast idag när jag tog bussen ner till stan, då var det ett par som satt alldeles bredvid mig och pratade, alltid så kul att tjuvlyssna när de inte tror att man förstår. Fast de sa inget som var särskilt intressant. Ska bli kul att börja skolan igen iallafall, tjuvstartade lite med några översättningsstilar igår kväll, de var lite småsvåra faktiskt. Förra terminen var de hyfsat enkla att översätta, men nu börjar det minsann ställas krav på en. Bra.

Och snart åker vi till España, weeehooo, ska bli sjukt kul att komma tillbaka faktiskt. Ska dra in till Madrid och hälsa på mitt gamla jobb + lite andra vänner. Kulerskulers.

Nu ska jag köra lite träning här hemma eftersom jag inte köpt nåt träningskort än och börjar verkligen se hur julmaten har fått fäste på magen, har åtminstone slutat med godis och dylikt. Sen blire dusch och buss ner till stan för andra gången idag.

Inga kommentarer: