söndag, januari 20, 2008

Materiell Lycka

Partaj igår oxå, nu ska jag däremot bli innesittare och bara plugga några månader framöver, jag menar, jag är faktiskt inte 18 längre, det måste även jag inse.

Kullen kom hit idag med mina filmer (yey), en liten present från London (yey) och mammas 26-årspresent till mig (eftersom jag kommer vara i Mexiko nästa födelsedag, hon är då söt hon) och det var den älskade vackra röda adidas-jackan!!!! (Jag vet, jag är nog lite för materialistisk för mitt eget bästa, men det var total lycka!!) Ska inte gå in djupare på mina kärleksförklaringar till detta klädesplagg, men glad blev jag, tack mamma!

Var iväg och handlade med syster, Mads och Fredrik, fick även konstaterat att det är Fredrik som är med i Winnerbäcks video. Såg den när jag var i Sthlm och var tvungen att ringa Kullen och fråga, men inte visste hon nåt om det. Jag fick iallafall röra vid Fredrik som varit med om nåt såpass stort, han har t.o.m. hållt i Winnerbäcks gitarr! :D Sedan fick jag låna boken "La razón de mi vida" som handlar om Evita, den finns endast på spanska så jag ska ut till Strömbäck och berätta om den på tisdag, var en väldigt intressant bok btw, så jag ska försöka hinna läsa så mycket som möjligt av de 250 sidorna innan tisdag.

Inga kommentarer: