måndag, januari 14, 2008

The Girl Is Back In Town

Nu har jag kommit hem från 5 dagar i Stockholm. Har varit himla roligt måste jag erkänna. Har träffat folk jag inte sett på länge, eller sett men inte fått tillräckligt med tid med. Om man nu kan säga så. Min hjärna funkar inte så himla bra idag har jag märkt. Haha.

Sammanfattning (för jag ska laga mat nu): Vinkväll med hundar och katter och Singstar, utekväll på Söders höjder, träffade ca 5 Haparandabor på en och samma krog (utan att ha bestämt nåt innan), utbildning i hur man mäter jämställdhet (mycket intressant och roligt), filmkvällar (se inte filmen BTK, den suger), umgåtts med syster, umgåtts med kompisar, åkt pendeltåg, tjuvlyssnat på alla spansktalande människor. Himla mysiga dagar har det varit. Men jag kommer aldrig flytta till Stockholm iallafall.

Mat!

Inga kommentarer: