lördag, december 08, 2007

Baila Baila

Så jag gick på party, och det var riktigt roligt, har pratat spanska t.o.m. Nu ska jag iväg på salsakväll på den legendariska krogen Krogen, förhoppningsvis blir det mer praktik av det spanska språket!

Update:

Sjuuuuukt kul!! Är fortfarande blöt av svett, har inte suttit mycket ikväll. Och jag kan knappt dansa salsa, men duktiga killar var det som förde en bra och lärde en lite tips och tricks, så jäkla roligt alltså. Och så fick man prata lite mer spanska, alltid uppskattat, känner att det spontana talet får man ju typ aldrig öva, så det börjar bli lite hackigt, tur att vi snart ska till Spanien så man får öva lite mer. Ojojoj vad jag är glad att jag gick dit iaf. Träffade dessutom Ann-Sofie, Sandra och några andra tjejer i bankomatkön, kul att se dem, hade varit kul att vara på den festen med, men nu får man tänka på karriären i första hand tss...

Ska försöka sova, men träningsvärken smyger sig på (från danslektionen tidigare idag, jag är faktiskt inte såå otränad att jag skulle få träningsvärk av lite salsa) och tinnitusen skriker i öronen.

Men det var det värt.

Inga kommentarer: