tisdag, december 04, 2007

Pictures Will Tell Us What Happened That Day

Har suttit på skolan sedan kl 09.15 i morse till 14.45, näst intill frivilligt! Vi kör samplugg inför tentorna nu vilket känns rätt bra, körde lite grammatik idag och sen hade vi grammatiklektion och skulle då ha gjort den andra gamla tentan - räknade återigen lite snabbt ihop poängen och jag skulle fått VG :D Yey. Hoppas bara på det på den riktiga tentan oxå, vore ju himla najs asså.

Vi har fått spelningar i Happis under jul, kul som bara den, hoppas folk kommer o kollar! 21, 23, 25, 26 blir det mest troligt på Haparanda Stadshotell (KGB).

Igår kom jag ihåg att jag hade ett våffeljärn, så idag har jag gjort våfflor, väldigt länge sen jag gjort det måste jag erkänna. Och i fredags blev jag informerad om att vi faktiskt har en ugn i detta hus, en trappa upp, så jag ska hämta hit lite mer matlagningsgrejer efter jul! Schyrrebyrre. Fast iofs är det kanske lite dumt att släpa hit massa grejer om jag nu får åka till Mexiko, då måste jag ju hem med allt igen...om jag inte hittar nån som vill hålla på grejerna åt mig ett halvår.

Fick tips på sjukt bra cover av AM igår, Judas Priest Breaking The Law, men med Hellsongs, helt underbart bra, nu kan ju t.o.m. jag börja lyssna på sån musik :D Den blir iaf ett säkert kort till spelningarna.

Inga kommentarer: