lördag, december 01, 2007

Underbara Människor

Igår var det då dags för fetfesten, jag o Helena drog till kvarterslokalen redan vid 18.30, hade fixat snacks o grejer. Sen dök Jenny o Sofie upp strax efter det, hälsocoacherna från Vindeln :) Sen kom Isak, vi började värma upp med lite pest eller kolera, sen kom Idha och höjde ribban på leken rejält haha. Strax efter 19 sa det pang och in kom det folk, sjukt roligt att alla var där, men höjdpunkterna måste jag ändå nämna: 1. Henrik som jag inte sett på 6 1/2 år och som är en helt underbar människa från Skellefteå, vi lärde känna varandra typ 97-98 eller nåt sånt. Helt otroligt roligt att få se honom igen! 2. Johan Lidman som jag inte sett på 3-4 år och som även har är en helt underbar människa från Skellefteå, vi var typ bästa polers på rix i Grebbestad, sen har jag och Helena sovit på hans soffa på Anderstorp, och han drog ihop pengar till en bukett med blommor som skickades till mig på Alla Hjärtans Dag när jag bodde i USA. Om han flyttar till Umeå om ett halvår ska vi tydligen gå på dejt oxå :D

Jag hade en skitrolig kväll och är glad över alla som kom, hoppas de hade lika trevligt som jag. Idag var inte riktigt lika roligt när jag städade ur lokalen, men det var det värt :)

Inga kommentarer: