lördag, december 08, 2007

Party??

Har sminkat mig för att gå på klassfest, men nu känner jag bara att jag mycket hellre skulle stanna hemma och typ kolla på tv, måste vara åldern eller nåt (?) Får se om jag kanske tar mig till andra sidan ålidhem, kan ju hänga där ett litet tag, men jag är så fruktansvärt trött. Somnade kanske vid 3 i natt (som vanligt), steg upp 8.30 och gick och skrev tentan, sen drog jag ner på danslektion. Bussresan dit var en smula intressant, det var ett gäng som sjöng massa julsånger i stämmor, mycket fint. Stod bredvid en tjej som hade flyttat hit för en månad sen från Irak, väldigt gullig tjej, hon ville börja lära sig svenska på SFI, jag lärde henne säga god jul och hon blev glad :)

Jaha....om jag nu ska gå måste jag ju hitta nåt att ta på mig, vilket kommer ta ungefär en halvtimme, känns nästan som att det inte är lönt att gå alltså, fast nu har vi inga fler lektioner tillsammans, så det hade ju varit kul att säga hejsvejs liksom, många kommer ju inte fortsätta plugga med oss. Gaah. Sen har ju Uffe & Co partaj oxå, men voi voi, alla ska alltid ha fest samtidigt. Jag tror Kullen har smittat ner mig med sin anti-party-feeling, jag har ju varit partyprinsessa número uno, fast jag tror Spanien + Insparken tog kål på mig. Men det kan ju bli kul....fan jag går dit en sväng, kan ju gå hem när jag vill, det är ju inte precis långt. Heippa!

Inga kommentarer: