torsdag, december 13, 2007

Puede ser que la vida me guíe hasta el sol

Fick se massa resultat på olika moment idag, blev väldigt nöjd, VG på allt, t.o.m. grammatiken, så nu får jag VG på hela kursen. Kanske inte är så dum som jag trott hehe. Inte för att det direkt spelar någon roll i framtida jobb om man har G eller VG, men kul ändå.

Idag har jag faktiskt pluggat en hel del på Latinamerikas Realia, men det är så himla mycket info som ska in i skallen....så jag tog en paus haha. Har dammsugit rummet, kändes som att det behövdes.

Nä, jag har väl inte så mycket att tillägga. Händer inte så mycket när man isolerar sig från omvärlden för att försöka lyckas med tentan. Fick en värdecheck på 25:- från Ica idag. Det är väl nivån på vad ni skulle få veta om jag fortsatte. Bäst att sätta stopp alltså.

2 kommentarer:

Ida sa...

Puede ser är en fin låt!

Kristin sa...

Jättefin :D Ska spela den på våra spelningar under jul tänkte jag.