fredag, mars 07, 2008

I don't need no drama

Alltså...vissa människor undrar man ju var de hittade sina tankegångar. För att göra en lång historia kort har jag fått sms från en tjej som tror att jag har haft sex med hennes ex-pojkvän och hon skriver en hel del konstiga grejer. Hjälper inte vad jag än svarar på smsen, hon har byggt upp sin bild om hur allting står till och nu skiter jag i det. Psycho.

Ännu en dag som inte riktigt har uppnått höga höjder...städat, hängt på internet...handlat...kul liv man har. Ska dock på middag och snacka spanska senare, det blir kul. Nu tänkte jag plugga så man slipper göra det hela kommande vecka.

Igår repade vi i 6 timmar med bandet!! T.o.m. jag fick nästan skavsår av att spela saxofon, stackars Sandras fingrar såg inte ut att må bra. Men spelning imorgon på Hamnmagasinet kl 16.00, yey! Ska bli sjukt kul med nya låtar!!!

Inga kommentarer: