lördag, mars 08, 2008

Kvinnorna i mitt liv

Internationella kvinnodagen idag, Syster Elak spelade dagen till ära. Vi var väl kanske inte helnöjda med insatsen, men kul var det och mycket cred + en ny spelning fick vi på köpet!
Och såhär såg det ut:


Tänkte passa på att ge lite uppmärksamhet till de underbara kvinnor som har inspirerat mig på något sätt:

Världens kaxigaste mamma (dvs min), mina fina systrar Helena & Elin, Anki & Kirsi, Mormor, Farmor (även om hon inte finns i livet längre så är hon ändå hos mig), Syster Elak-tjejerna - kompisar för livet, Show Me-brudarna - coolast i stan, Danslinjen-tjejerna, Ida M, Johanna F, Christina, Hella, Moa, Mirja, Terttu, Piia, ja...finns ju hur många underbara kvinnor som helst, kan inte sitta här och plita ner dem allihop kom jag just på. Men ni är bra allihopa hursomhelst. Kärlek!!

Nu ska jag över till Sandra och hänga. Peace.

Inga kommentarer: