söndag, mars 23, 2008

Äntligen På Väg (Luften Bor I Mina Steg)

En timme tills flygbussen går, sedan är vi lite närmare målet. Imorgon - Madrid. Jag är så glad så glad så glad.

Helgen har varit bra. Helena har varit här och vi har mest varit med Systrarna P, underbart. Igår hann vi dessutom träffa Linus & Jonke, varav sistnämnda man inte sett på X antal år, så det var kul. Vi drog till Scharinska och hängde, jäkligt schysst med gratis inträde och så var det en hel del roliga människor där med. Uffe berömde vårt band, det var kul :D

Jaja, nu hinner jag inte sitta här och babbla mer, trots att det faktiskt är mitt 100:ade inlägg, grattis till mig eller nåt. Nu ska jag hinna diska lite, dammsuga rummet, stänga ihop resväskan och försöka bedöma om den är för tung eller inte. Jag kan ändå inte ta ut något ur den, jag överlever inte utan allt jag packat ner. (Klart jag gör, men jag vill inte åka utan något i den). Kanske skriver en rad från Madrid, men vem vet? På återseende!

Inga kommentarer: