onsdag, mars 19, 2008

I Put Some New Shoes On And Suddenly Everything Is Right

Jag kom fram till att jag nog faktiskt inte behöver köpa nya skor:



24 par, plus några till hemma hos mamma och pappa... fast jag skulle gärna vilja ha ett par nya.

Jag har försökt packa väskan jag ska ha till Madrid, men det är lite svårt. Jag försöker tänka realistiskt, vi ska vara där i 10 dagar, jag vill ha med mig för mycket kläder och för många skor. Men hur ska man välja ut det man verkligen kommer använda? Det är så jobbigt väder där oxå, svinkallt på mornar och kvällar och varmt på dagen. Jag har ju några dagar på mig att packa iaf, det blir nog bra.

Nu ska jag faktiskt plugga lite, har som vanligt dragit på det alldeles för länge, nu är stunden inne.

3 kommentarer:

Emilia sa...

Ooh, skor! Vad har du för storlek? ;D

Kristin sa...

Haha, stl 39 på de flesta :)

Sandra sa...

Paolo i mitt hjärta!